fashionstarstv.cz

 

NOVÝ BOUCHERON Jaïpur Bracelet

JW Player goes here
 

Růžové město navlečené na zápěstí 

Od samého počátku hledal dům Boucheron inspiraci pro své výrobky ve východních zemích. Daleká Indie je synonymem hvězdných snů a vzácných půvabů. Ale bylo to právě město Jaïpur, které přilákalo klenotníky z celého světa, aby nasáli zdejší inspirativní atmosféru.


Mezi těmito klenotníky byl i Louis Boucheron, syn zakladatele domu Fréderica Boucherona, který se bezmezně zamiloval do státu Rádžasthán už při své první návštěvě v roce 1909. Maharadžové mu otevírali dveře svých paláců a odhalovali tajemství svých šperků a drahých kamenů. Tyto cesty nakonec vedly k důvěrným vztahům, jež urychlily rozhodnutí Maharadži z Patiali vybrat si Boucheron k tvorbě inovativních klenotů a profitovat z výjimečného know-how značky. V srpnu 1928 tak Maharádža poslal na Place Vendôme sbírku 1432 smaragdů a 7571 diamantů, aby je klenotník přeměnil na 149 úžasných šperků odrážející jejich vzácnou krásu.


Během mnohaleté spolupráce archivoval Louis Boucheron desítky skic, které i nadále inspirují moderní výtvory. Například kabošon, kámen více leštěný než broušený, můžeme najít
na tradičních indických prstenech a náramcích. Tento jedinečný tvar byl vždy jednou z ikon značky Boucheron a byl použit při tvorbě mnoha šperků.


Tvar kabošonu odráží ducha původu značky a inspiroval také uzávěry lahviček vůní již od vzniku prvního flakonu řady Boucheron, kterému se říká “ring bottle”. Je v modré barvě safíru jako původní kabošon Jaïpur.


Boucheron přímo inspirovaný jedinečnými vztahy s Indií nyní představuje novou kapitolu: nový nektar značky uvnitř inovované lahvičky tvaru náramku.

 

Ve videu můžete sledovat legendární reklamní spot s typickým zvířecím talismanem značky Boucheron!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pozvánka na cesty


Na konci 19. století měl Maharadža z Jaïpuru přivítat prince z Walesu, proto nechal namalovat celé město na růžovo, což byla tradiční barva na uvítanou. Jaïpur, citadela smyslnosti, byl inspirací již pro vůni z roku 1994.

Nová vůně je opravdovou poctou růžovému městu ve státě Rádžasthán. Zve nás na novou cestu provázenou květinovo dřevitým vánkem pokřtěnou jménem Jaïpur Bracelet. Jedná se o cestu
do intenzivní a oduševnělé ženskosti.


Lahvička jako talisman


Flakon parfému Jaïpur Bracelet jako talisman nabízí všechnu smyslnost inspirativního Rádžasthánu ve tvaru, který je v podstatě verzí slavného kabošonu. Tento klenot vyrobený
ze světle růžového tónovaného skla je poctou palácům růžového města a má tvar náramku. Díky ametystovému kabošonu, barvě domu Boucheron, a ženským křivkám oslavuje jemnost nahé pleti. Vzácný objekt, který okamžitě vyvolá touhu zvednout ho a ukrýt v dlani.


Krabička s texturou nejjemnější tkaniny ladí s růžovou lahvičkou tvaru šperku.


Dědictví východu je tak v dokonalé symbióze s moderním logem, které jemně zachycuje třpyt ametystu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Květinově dřevitá vůně s ozvěnou touhy


Jaïpur Bracelet zahaluje pleť závojem smyslnosti a elegance, jež ctí hodnoty domu Boucheron. Z hořkého pomeranče bigarádie si vůně zachovala jen zelenou nótu svého esenciálního oleje. Šumivé citrusy jsou překryty svěžestí lístků fialky, bazalky a citrónové vůně verberny. Za touto zdánlivou nevinností leží bohaté srdce okvětních lístků. Krajka z konvalinek. Jemné podtóny hyacintu. Hedvábná zář měsíčku, ovocné květiny známé jako indický karafiát. Vůně, stejně mysteriózní jako růžové město odhaluje ještě další své tváře. Intenzivně smyslné tóny cashmeranu v kombinaci s dřevitými aromatickými tóny cypřiše a pudrovým kosatcem na závěr. Jak náramek svírající zápěstí se zvedá vlna nejvyšší smyslnosti. Tuto jemnou vůni vytvořil parfémář Carlos Benaïm.


Klenot vůně


Na reklamním vizuálu ke kampani Jaïpur Bracelet kontrastuje flakon s nahou pletí a ozařuje úzký pas a oblé boky. Hra světel a stínů naznačuje každou křivku, aniž by ji skutečně odhalila. Jaïpur Bracelet ležící na těle dívky odhaluje ženskost s největší jemností. Je důkazem elegance, která je zdobena jen vůní.
 

Vůně Jaipur Bracelet značky Boucheron bude k dostání od 1.5. 2012 exkluzivně v síti prodejen Marionnaud ČR a SK.

Publikováno dne: 23.4.2012
Redaktor: Robert Smělý
Text: Libka Safr&archiv firem
Video: Boucheron
Foto: archiv firem
komentářů: 0

Jak se Vám článek líbil?

Líbil   Nelíbil
1 2 3 4 5
 

Kategorie: BEAUTY

KARL LAGERFELD MÁ VŮNI  KARL LAGERFELD MÁ VŮNI

 Eau de Parfum Karl Lagerfeld pro ženy a ...

Hodnocení: 1.00 (1)
PLAY >>
 
LENKA ŠOURKOVÁ PŘEDALA ŠTAFETU  LENKA ŠOURKOVÁ PŘEDALA ŠTAFETU

Během slavnostního večera Aichi 2013 ...

Hodnocení: 1.00 (5)
PLAY >>
 
SVATBA PODLE PETRY MĚCHUROVÉ  SVATBA PODLE PETRY MĚCHUROVÉ

Salon Petra Měchurová uvádí – Svatební ...

Hodnocení: 1.49 (8)
PLAY >>
 
NARS MAKING OF SPRING 2013  NARS MAKING OF SPRING 2013

Značka NARS fotila novou kolekci líčení ...

Hodnocení: 1.00 (5)
PLAY >>
 
NARS FOTIL KAMPAŇ  NARS FOTIL KAMPAŇ

Tato značka patří mezi ty ...

Hodnocení: 1.67 (6)
PLAY >>
 

<< <  1  2  3  4  5  6  >  >> 

 
 

© CZECH FASHION MEDIA  2011 | Webhosting Web4ce, s.r.o. | Provozováno na CMS E4E | Mapa webu | Facebook 

 

RSS Feed